FAQ - najcześciej zadawane pytania
W dziale tym będziemy prezenować najczęsciej zadawane pytania naszych klientów tak aby kolejni nie mieli już zadnych watpliwości.
PYTANIA OGÓLNE
1. Kurier dostarczył zniszczony produkt / zniszczoną paczkę? Co należy wtedy zrobić?
Po pierwsze, należy zgłosić się do firmy kurierskiej i poprosić o przysłanie kuriera który dostarczył paczkę a następnie w jego obecności spisać protokoł szkody (lub od razu w momencie odebrania paczki od kuriera). Następnie taki protokoł odesłać na adres naszego sklepu wraz z :
- uszkodzonym produktem
- zrzeczeniem się praw do dochodzenia odszkodowania od firmy siódemka (my będziemy się ich dochodzić w Państwa imieniu lub też zwrócimy Państwu środki lub wymienimy przedmiot) o treści "Niniejszym oświadczam iż zrzekam się roszczeń wobec firmy Siódemka S.A. z tytułu uszkodzenia przesyłki numer ....... na rzecz Damiana Maciejewskiego ."
- ksero paragonu/faktury
- wydrukowane potwierdzenie złożenia zamówienia w naszym sklepie
Dobrze też jest wysłać do nas maila / zadzwonić i poinformować o problemie. W ciągu kilku dni po odebraniu przedmiotu skontaktujemy się z Państwem i ustalimy dalsze kroki.
2. Czy ostry-sklep.pl oferuje możliwość zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy ?
Przedmioty zakupione w naszym sklepie możesz zwrócić. Poinformuj nas mailowo lub listownie o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru. Od daty oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Jesteśm zobowiązani wtedy wypłacić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od otrzymania towaru.
3. Czy sklep Ostry-Sklep.pl to legalna, zarejestrowana firma?
Tak, jesteśmy legalnie zarejestrowaną firmą, posiadamy NIP i REGON (pełne dane na stronie O sklepie), płacimy podatki. Do każdego zakupu wystawiamy paragon lub fakturę (na życzenie). NIe zalegamy z żadnymi podatkami, nie mamy długów.