loadingimg

Wczytuję dane...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Czemu masz nam zaufać?

  • ponad 45000 zrealizowanych zamówień w sklepie !!!
  • ponad 5500 zrealizowanych zamówień na Allegro
  • 98% użytkowników Ceneo uważa sklep za godny polecenia (sprawdź)
  • Średnia ocen sprzedaży na Allegro 5.0 / 5.0 (sprawdź)
  • Rabat 3% na zakupy ???

    Chcesz uzyskać rabat 3% na zakupy w sklepie? Kliknij tutaj i zobacz jak!

    Jesteśmy na Allegro

    Scyzoryki znajdziesz na allegro

    Co nas wyróżnia?

    - fabrycznie NOWY, oryginalny towar

    -szybka wysyłka ( przeważnie 24 godziny)

    - do każdej transakcji wystawiamy paragon lub fakturę

    - brak ukrytych kosztów

    - możliwość odbioru osobistego w Warszawie

    - możliwość zwrotu przedmiotu w ciągu 14 dni

    - darmowa wysyłka kurierem dla zamówień powyżej 300 zł

    Producenci

    Wyświetl produkty wybranego producenta:

    Sklep na Facebooku

    Współpracujemy z

        Partner serwisu Mojekupony 

     Paczkomaty InPost

    Polecane przez nas sklepy

    Nasz blog : Blog 

    Współpraca z blogerami : tutaj 

     

    FAQ - najcześciej zadawane pytania

    W dziale tym będziemy prezenować najczęsciej zadawane pytania naszych klientów tak aby kolejni nie mieli już zadnych watpliwości.


    PYTANIA OGÓLNE

        

    1. Kurier dostarczył zniszczony produkt / zniszczoną paczkę? Co należy wtedy zrobić?

     

    Po pierwsze, należy zgłosić się do firmy kurierskiej i poprosić o przysłanie kuriera który dostarczył paczkę a następnie w jego obecności spisać protokoł szkody (lub od razu w momencie odebrania paczki od kuriera). Następnie taki protokoł odesłać na adres naszego sklepu wraz z :

     

    • uszkodzonym produktem
    • zrzeczeniem się praw do dochodzenia odszkodowania od firmy siódemka (my będziemy się ich dochodzić w Państwa imieniu lub też zwrócimy Państwu środki lub wymienimy przedmiot) o treści "Niniejszym oświadczam iż zrzekam się roszczeń wobec firmy Siódemka S.A. z tytułu uszkodzenia przesyłki numer .......  na rzecz Damiana Maciejewskiego ."
    • ksero paragonu/faktury
    • wydrukowane potwierdzenie złożenia zamówienia w naszym sklepie

    Dobrze też jest wysłać do nas maila / zadzwonić i poinformować o problemie. W ciągu kilku dni po odebraniu przedmiotu skontaktujemy się z Państwem i ustalimy dalsze kroki. 

      

    2. Czy ostry-sklep.pl oferuje możliwość zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy ?

     

    Przedmioty zakupione w naszym sklepie możesz zwrócić. Poinformuj nas mailowo lub listownie o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru. Od daty oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Jesteśm zobowiązani wtedy wypłacić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. 

     

    3. Czy sklep Ostry-Sklep.pl to legalna, zarejestrowana firma?

      

    Tak, jesteśmy legalnie zarejestrowaną firmą, posiadamy NIP i REGON (pełne dane na stronie O sklepie), płacimy podatki. Do każdego zakupu wystawiamy paragon lub fakturę (na życzenie). NIe zalegamy z żadnymi podatkami, nie mamy długów. 

     

     


     


    Opinie o ostry-sklep w Okazje.info
    Pobieranie danych...