Wczytuję dane...

Cena:
2137,99 PLN

Model: 111102dam

Kod producenta: 111102DAM

Gwarancja: 2 lata

Realizacja zamówienia: 3 dni Dowiedz się więcej

podany czas dotyczy czasu do wysyłki. dodatkowo dochodzi czas doręczenia około :

 

kurier GLS (14.90 zł) - 1 dzień roboczy

kurier GLS pobranie (18.90 zł) - 1 dzień roboczy

pocztex 48  (15 zł) - 2 dni robocze

pocztex 48  pobranie (19 zł) - 2 dni robocze

paczkomaty  (9.90 zł) - 1 dzień roboczy (zdarzają się doręczenia w sobotę)

 

Dla zamówień powyżej 300 zł - dostawa GRATIS

Koszt wysyłki: Wysyłka gratis!

Zwrot do 14 dni
Możliwość odbioru osobistego
Szybka dostawa

Nieokiełznany, z wrodzoną mocą. Temperamentny, o łagodnym usposobieniu. Ogrom w zasięgu wzroku, życie codzienne poza zasięgiem wzroku. Autostrada wydaje się nie mieć końca, z szorstkim asfaltem, rozpadającymi się żółtymi znakami i unoszącym się w powietrzu pustynnym pyłem. Wkrótce nieskończoność ustępuje poczuciu wolności, a zachód słońca skąpie krajobraz i umysł w rozgrzewającym kocu błogości i delikatnej bryzy. Głęboki dźwięk potężnego małego silnika Windsor V8 o mocy 250 KM działa uspokajająco, sprawiając, że podróż Fordem Mustangiem stanie się wyjątkowym momentem.

Zainspirowany myśliwcem P-51 Mustang z II wojny światowej, Ford opracował własnego Mustanga na początku lat 60. XX wieku i wprowadził go na rynek w kwietniu 1964 roku. Jako kompaktowe sportowe coupe, niedrogi samochód typu kucyk, ozdobiony kultowy emblemat galopującego konia na osłonie chłodnicy, spodobał się przede wszystkim młodszej klienteli. Aby przeciwstawić się wysoce zmotoryzowanej konkurencji ze strony Dodge'a, Pontiaca i Chevroleta, Ford wygłosił oświadczenie w lidze potężnych samochodów typu muscle car, przedstawiając Mustanga Mach-1. Pierwsza generacja Mach-1 z 1969 roku była dostępna wyłącznie w wersji fastback i charakteryzowała się wieloma różnicami wizualnymi i wydajnościowymi w stosunku do modelu standardowego: sportowe zawieszenie, matowe czarne paski wyścigowe i maska indukcyjna, chromowane rury wydechowe i paliwo korek wlewu, kołki maski, przednie i tylne spojlery, a także luksusowe wnętrze przyczyniły się do sprzedaży ponad 72 000 egzemplarzy tego modelu.

Z biegiem lat Mustang stał się uosobieniem samochodu typu muscle car i teraz kontynuuje jego dziedzictwo w 7. generacji. Boker przytacza niepowtarzalny design pojazdu i czyni legendę jeszcze bardziej namacalną w postaci Damastu Mach-1 z 1969 r. o tej samej nazwie. Części piasty koła, wahaczy i zawieszenia zostały użyte w cienkim, 84-warstwowym ostrzu damasceńskim i wykute ręcznie przez Chada Nicholsa według wzoru Wavepool. Ostrze na łożysku kulkowym z charakterystycznym ricasso otwiera się płynnie dzięki wyjmowanemu kołkowi pod kciukiem i tnie pewnie dzięki dużemu momentowi obrotowemu zapewnianemu przez konstrukcję rękojeści i bezpieczeństwu blokady typu study liner lock. Wgłębienia na palce w klamce wykonane z lekkiego i wytrzymałego aluminium przypominają skrzydła muscle cara, a złota wstawka na skali przedniej klamki nawiązuje do bocznych wykończenia drzwi i nadwozia. Kolor rękojeści Silver Jade wyraźnie podkreśla sportowy wygląd scyzoryka i powoduje zauważalne drżenie dłoni V8. Pochylony tył rączki jest nostalgicznie wzorowany na konturze nadwozia typu fastback, a szczegółowa śruba obrotowa sprawia, że napęd kół do przodu jest namacalny. Prosty i kanciasty klips ze stali nierdzewnej wyfrezowany z bryły przypomina klamki drzwi Forda Mustanga. Dostawa obejmuje wysokiej jakości pływający wyświetlacz, niecierpliwe skrobanie kopyt i niezbędną porcję nonszalancji. Wykonane ręcznie w manufakturze Boker w Solingen.