FAQ - najcześciej zadawane pytania

W dziale tym będziemy prezenować najczęsciej zadawane pytania naszych klientów tak aby kolejni nie mieli już zadnych watpliwości.


PYTANIA OGÓLNE

    

1. Kurier dostarczył zniszczony produkt / zniszczoną paczkę? Co należy wtedy zrobić?

 

Po pierwsze, należy zgłosić się do firmy kurierskiej i poprosić o przysłanie kuriera który dostarczył paczkę a następnie w jego obecności spisać protokoł szkody (lub od razu w momencie odebrania paczki od kuriera). Następnie taki protokoł odesłać na adres naszego sklepu wraz z :

 

  • uszkodzonym produktem
  • zrzeczeniem się praw do dochodzenia odszkodowania od firmy siódemka (my będziemy się ich dochodzić w Państwa imieniu lub też zwrócimy Państwu środki lub wymienimy przedmiot) o treści "Niniejszym oświadczam iż zrzekam się roszczeń wobec firmy Siódemka S.A. z tytułu uszkodzenia przesyłki numer .......  na rzecz Damiana Maciejewskiego ."
  • ksero paragonu/faktury
  • wydrukowane potwierdzenie złożenia zamówienia w naszym sklepie

Dobrze też jest wysłać do nas maila / zadzwonić i poinformować o problemie. W ciągu kilku dni po odebraniu przedmiotu skontaktujemy się z Państwem i ustalimy dalsze kroki. 

  

2. Czy ostry-sklep.pl oferuje możliwość zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy ?

 

Przedmioty zakupione w naszym sklepie możesz zwrócić. Poinformuj nas mailowo lub listownie o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru. Od daty oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Jesteśm zobowiązani wtedy wypłacić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. 

 

3. Czy sklep Ostry-Sklep.pl to legalna, zarejestrowana firma?

  

Tak, jesteśmy legalnie zarejestrowaną firmą, posiadamy NIP i REGON (pełne dane na stronie O sklepie), płacimy podatki. Do każdego zakupu wystawiamy paragon lub fakturę (na życzenie). NIe zalegamy z żadnymi podatkami, nie mamy długów.